تبریک فارغ التحصیلی به عربیتبریک فارغ التحصیلی به عربی

تبریک فارغ التحصیلی به عربی : بسیاری از دانشجویان دوستان دارند که بعد از فارغ التحصیلی دوستان خود این موفقیت را به آنها تبریک بگویند
در ادامه چند متن عربی جهت تبریک فارغ التحصیلی به زبان عربی ذکر می کنیم
* ألف مبروک خریجنا الغالی، وعقبال أعلى المراتب فی الدنیا والأخره، أتمنى أن یکون نجاحک بتخرجک بدایه لسله عظیمه من النجاحات.
* مثابرتک سرّ نجاحک، وإصرارک سرّ تفوّقک، وصبرک سرّ تمیزک، فمبارک لک نجاحک بالتخرج من الجامعه.
* تهانینا بنجاحک، فقد رفعت الرأس بین کلّ الناس بشهادتک، وفرحنا أعظم فرحه بتخرجک، ألف مبروک لک النجاح.
* انتهت الأیام التی تحفظ فیها الدروس، فقد حان الآن الوقت للفرح لیزورکم، ولجمیع الأحبه أن یقولوا لکم ألف مبروک.
* لا یوجد فی الدنیا فرحه تعادل فرحه النجاح، وفرحتنا بتخرجکم ونجاحکم تعادل الکون، فألف مبارک لکم ولنا هذا النجاح والتخرج.
*اختلطت دُمُوعُ فرحتِی بِتخرُّجِی… وحُزنِی بِوداعِ أحِبّتِی… فِی غمضهِ عینٍ مرّت أیّامُنا… وها نحنُ الیوم نجنِی قِطافنا… ونودِّعُ أحِبتنا… والمکان الذِی ضمّنا… هذِهِ سُنّهُ الحیاه، بِالأمسِ التقینا… والیوم افترقنا… ولکن فرحنا بتخرجنا یُنسینا ألمنا…

فارغ‌التحصیلی در هر مقطعی یکی از لذت‌بخش‌ترین احساسات برای هر فردی است. برای همه‌ی کسانی که در سال‌های زیادی خوب درس می‌خوانند فارغ‌التحصیلی یک مرحله‌ی مهم و ارزشمند به حساب می‌آید و دوست دارند این روز را به بهترین نحو ممکن جشن بگیرند. اگر در دوستان و آشنایانتان چنین کسانی را می‌شناسید که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند خوب است با یک متن تبریک در مورد فارغ التحصیلی کوتاه و زیبا آن‌ها را خوشحال کرده و احساس خود را درباره موفقیت برای او بفرستید.

همچنین بخوانید : تبریک سال تحصیلی جدید به زبان عربی

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *