امروز : دوشنبه, ۲۸ آبان , ۱۳۹۷ - 11 ربيع أول 1440
شناسه خبر : 12761
  پرینتخانه » خدمات ما تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ | 289 بازدید | ارسال توسط :

تبلیغ در شبکه های اجتماعی عربی

تبلیغ در شبکه های اجتماعی عربی اگر به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود در کشورهای عربی هستید ما می توانیم در اینستاگرام، فیسبوک، تویتر و تلگرام و اتساپ و … برای شما تبلیغ کنیم اگر تمایل به راه اندازی اینستاگرام و … به زبان عربی دارید با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹ ادمین عرب زبان […]

تبلیغ در شبکه های اجتماعی عربی

تبلیغ در شبکه های اجتماعی عربی

اگر به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود در کشورهای عربی هستید ما می توانیم در اینستاگرام، فیسبوک، تویتر و تلگرام و اتساپ و … برای شما تبلیغ کنیم
اگر تمایل به راه اندازی اینستاگرام و … به زبان عربی دارید با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
ادمین عرب زبان برای مدیریت صفحات اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و …)
تبلیغ در سایت های پربازدید عربی
تبلیغ در اینستاگرام های عربی

تماس با ما


شبکه اجتماعی ساختاری اجتماعی است که از گره‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان، خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستند.

تحلیل شبکه‌های اجتماعی روابط اجتماعی را با اصطلاحات رأس و یال می‌نگرد. به بیان دیگر، در ساده‌ترین شکل، یک شبکه اجتماعی نگاشتی از تمام یال‌های مربوط، میان رأس‌های مورد مطالعه‌است. رأس‌ها بازیگران فردی درون شبکه‌ها و یال‌ها روابط میان این بازیگران هستند. انواع زیادی از یال‌ها می‌تواند میان رأس‌ها وجود داشته باشد.

نتایج تحقیقات مختلف بیانگر آن است که می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از سطوح فردی و اجتماعی به منظور شناسایی مسائل و تعیین راه حل آنها، برقراری روابط اجتماعی، اداره امور تشکیلاتی، سیاست‌گذاری عمومی و رهنمون‌سازی افراد در مسیر دستیابی به اهداف استفاده نمود.

نویسنده : کشاورز |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.