بازاریابی در عراقبازاریابی کالاهای ایرانی در عراق

شعار تبلیغاتی به عربی
تآثیر شعار تبلیغاتی بر هیچ کس پوشیده نست یک شعار تبلیغاتی خوب، سنگ بنای دوام یک برند است. مهم‌ترین ویژگی چنین شعاری این است که به یادماندنی باشد.. شرکت های ایرانی با تسلط به زبان فارسی شعارهای مناسبی را به این زبان آماده می کنند اما ترجمه صرف این شعارها فایده ای نخواهد داشت. چون ویژگی های زبانی و فرهنگی ایران و کشورهای عربی متفاوت است. بنابراین برای توسعه محصولات و صادرات آنها به کشورهای عربی باید یک شعار جدید طراحی شود. همکاران ما عرب زبان و اهل و ساکن کشورهای عربی هستند و با تسلط کامل به بازار و جزئیات آن شما را در انتخاب شعار مناسب به زبان عربی یاری می رسانند.
کافی است با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹

همچنین بخوانید : بازاریابی در کشورهای عربی

شعار یا همان(Motto) عبارتی چند کلمه‌ای است که برای بیان نظرهای جمعی به وسیله یک گروه ساخته می‌شود. این عبارت می‌تواند درباره یک مفهوم، جریان، سیاست، سازمان و… باشد و ویژگی‌های آن را بیان کند. شعار مانند نشان و علامت یک گروه است و بواسطه آن افراد گروه، یکدیگر را شناسایی می‌کنند. سیاهپوستان با شعار آزادی همین الان! (!Freedom Now) در مقابل جامعه نژاد پرست امریکا قرار گرفتند. مفهوم شعار دادن تنها به راهپیمایی‌ها و تظاهرات محدود نمی‌شود و بسیار فراتر می‌رود. امروز در پله برقی مترو انقلاب بودم و جلویم یک دختر چادری ایساده بودکه روی کیفش یک پیکسل داشت با مضمون I Love Hijab . شعار، گرایش و علاقمندی‌های افراد را بیان می‌کند و به دیگران نشان می‌دهد که آنها به چه گروهی تعلق دارند.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *