ضرب المثل نه قم خوبه نه کاشونمقاله عربی - تحقیق عربی بررسی تطبیقی خرد در "شاهنامه" و "الأدب الصغیر و الأدب الکبیر"

ترجمه مقاله به عربی
شرکت ناسار با دارا بودن مترجمان مجرب مقالات شما را ترجمه می کند. ترجمه مقاله از فارسی به عربی و از عربی به فارسی با بهترین کیفیت.
کیفیت تضمین شده
تماس با ما ۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
امکان ارتباط از طریق واتساپ
مقالات رشته زبان و ادبیات عربی
مقالات رشته زبان و ادبیات فارسی
مقالات رشته حقوق
مقالات رشته فقه
مقالات رشته الهیات
ترجمه مقالات رشته حسابداری
ترجمه مقالات تخصصی به عربی
ترجمه مقالات فنی به عربی
با شرکت ناسار در تماس باشید
ترجمه مقاله به عربی

شرکت ناسار نیروهای زیادی جهت ترجمه متون عربی دارد و هر یک از نیروها در زمینه خاصی تبحر و مهارت دارند. بنابراین ترجمه هر متن به شخص خاصی سپرده می شود که قبلا در همان زمینه کار کرده باشد. به این صورت کیفیت ترجمه بالاتر رفته و از ترجمه نهایت رضایت را خواهید داشت.

مقالات علمی پژوهشی خود را جهت ترجمه به ما بسپارید. اگر می خواهید مقالات خود را در مجلات کشورهای عربی چاپ کنید می توانید ترجمه آن از فارسی به عربی را به ما بسپارید.

اگر برای پایان نامه خود به بخشی از یک مقاله نیاز دارید ترجمه آن از عربی به فارسی را به ما بسپارید
ترجمه چکیده پایان نامه و مقاله به عربی

چکیده باید حاوی موضوعات مهم متن اصلی باشد و خواننده را در مورد خواندن یا نخواندن مقاله یاری کند. چکیده باید حاوی کلمات کوتاه و روشن باشد به طوری که اگر خواننده به متن اصلی دسترسی نداشت ، از موضوع مقاله مطلع شود. طول چکیده حداکثر ۳۰۰ کلمه است و به دو دسته ساختار‌یافته و آزاد تقسیم می‌شود. چکیده ساختار یافته براساس نظم منطقی مقاله ( مقدمه ، اهداف، روش‌شناسی، یافته‌ها، نتیجه‌گیری) نوشته می‌شود اما چکیده آزاد از نظم خاصی پیروی نمی‌کند. چکیده معمولا پس از پایان نگارش مقاله نوشته می‌شود.

بخش چکیده خلاصه‌ای از نکات برجسته تحقیق است. طول چکیده و نوع آن بستگی به محلی دارد که شما می‌خواهید مقاله‌تان را به آنجا بفرستید. ژورنال‌ها و کنفرانس‌ها معمولا مشخص می‌کنند که اندازه و نوع چکیده به چه صورت باشد.“چکیده همانند تبلیغ مقاله است، به گونه‌ای بنویسید که خوانندگان را جلب کند” بنابراین قبل از شروع به نوشتن باید دستورالعمل مربوط به مکان ارسال مقالهرا مطالعه کنیم. سعی کنید چکیده را به گونه‌ای بنویسید که خواننده را از خواندن بقیه مقاله منصرف نکند. خواننده مقاله دوست دارد با خواندن چکیده متوجه شود مقاله درباره چیست و آیا با علائق او مطابقت دارد. چکیده پس از عنوان بیشتر از سایر بخشهای یک مقاله خوانده می شود. در چکیده قسمت های مختلف مقاله شامل مقدمه، اهداف، روشها و نتایج تحقیق بصورت خلاصه ذکر می شود. متن بسیاری از مقاله ها به طور کامل در دسترس ما نیست و گاهی فرصت برای خواندن تمام مقاله نداریم و از این رو چکیده مقاله اهمیت زیادی دارد.
ترجمه برای بازار عراق

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *