فواید راه رفتن درون استخر دکتر دقاق‌زاده متخصص ارتوپدی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: افراد برای شل کردن عضلات و شادابی پوست و اندام‌های خود باید هر هفته ورزش‌هایی مانند شنا را در برنامه خود داشته باشند که یکی از بهترین روش‌های کاهش درد مفاصل راه رفتن در درون استخر است. وی اظهار داشت: وسواس زنان در نظافت منازل یکی از شایع‌ترین دلایل آسیب دیدگی عضلات بدنی و ستون فقرات آنان محسوب می‌شود و باید در این راستا و برای جلوگیری از عارضه‌های کمر درد و مچ در زنان خانه دار در بین فعالیت‌های منزل به خود استراحت‌های مکرر و متعدد دهند و از فعالیت‌های تکراری نیز پرهیز کنند. وی در پایان گفت: یکی از بهترین روشهای آب درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در داخل استخر به صورت مرتب در طول هفته است که بسیار باعث شادابی افراد و کاهش فشار می‌شود. راه رفتن در استخرراه رفتن در استخر

خرید ویلا توسط عرب ها : هجوم عرب‌ها برای خرید ویلا در شهرهای‌ شمالی‌ ایران
هجوم افراد به خرید زمین ملک و زمین در مناطق شمالی سبب افزایش قیمت زمین در این منطقه شده است بطوری که این مهم ناراحتی‌هایی برای اهالی شمال کشور ایجاد کرده است.
نایب‌رئیس‌کمیسیون امنیت ملی از هجوم خارجی‌ها و بویژه شهروندان کشورهای عربی برای خرید ویلا و زمین در شهرهای شمالی‌کشور خبر داد و گفت: وجود آب و هوای مناسب و مناطق ییلاقی از یک‌سو و افزایش‌نرخ ارز از سوی دیگر سبب استقبال اعراب از خرید ویلا در مناطق شمالی‌کشور شده‌ است.

خدمات شرکت ناسار

محمدجوادجمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن‌بیان این مطلب افزود: اگرچه دهیاران، بخشداران و افراد ناظر نباید اجازه جنگل خواری، زمین خواری، کوه خواری و بروز چنین اتفاقاتی را بدهند اما متاسفانه شاهد این اتفاق در مناطق شمالی کشور هستیم .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بسیاری از افراد خارج کشور و اعراب ویلاهایی را به نام ایرانی‌ها و افراد بومی در شمال کشور خریداری می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه شاهد افزایش قیمت زمین در شمال کشور هستیم اما فروش زمین در مناطق شمال کشور به اعراب با هماهنگی مقامات محلی انجام می‌شود.

جمالی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با عبور از کرانه های مازندران به خوبی دریا را مشاهده می کردیم اما متاسفانه در حال حاضر ساخت و سازها و ….. سبب شده که وضعیت به گونه‌ای دیگر تغییر کند.

این نماینده مجلس دهم افزود: نباید فراموش کرد که اقداماتی مانند فروش ویلا و ساخت در این مناطق به اذن افراد و مقاماتی انجام می شود که اقدام به کارهایی مانند صدور پروانه، ارائه گاز، آب و برق را می کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه با بیان اینکه کشورهای عربی از منابع طبیعی و طبیعت زیبا بی بهره هستند، ادامه داد: وجود آب و هوای مناسب و مناطق ییلاق در مناطق شمال کشور از یک سو و افزایش نرخ ارز هم از سوی دیگر سبب استقبال اعراب از خرید ویلا در مناطق شمالی کشور شده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: هجوم افراد به خرید زمین ملک و زمین در مناطق شمالی سبب افزایش قیمت زمین در این منطقه شده است بطوری که این مهم ناراحتی‌هایی برای اهالی شمال کشور ایجاد کرده است.

نماینده فسا در مجلس با بیان اینکه مجلس نمی‌تواند به خرید و فروش زمین توسط افراد داخل کشور ورود کند، ادامه داد: این در حالیست که افرادی که در شمال کشور مسئولیت دارند از این موضوع مطلع اند.
نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه ادعای نتانیاهو درباره وجود سایت هسته‌ای در منطقه آباده در شمال فارس کذب و بی اساس است، افزود: با توجه به اینکه موضوعات ادعایی و مطرح کردن آن در رابطه با سایت‌های مختلف از نکاتی بود که در شورای حکام سازمان انرژی بین المللی مطرح بود بنابراین این موضوع در برجام حل شد اما در حال حاضر اسرائیلی ها به دنبال این هستند که طبق پی. ام. دی برای ایران پرونده سازی کنند.
خرید ویلا توسط عرب ها

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

One thought on “خرید ویلا توسط عرب ها”
  1. در بسیاری از کشورها این موضوع هست ولی همیشه مسئولین محترم دیر عمل می کنند ‌
    در قضیه بازاریابی شبکه ای خیلی از مردم بیچاره شدند و بعد عمل کردند .
    اینکه یک خارجی می آید و سرمایه گذاری می کند چیز بدی نیست ولی باید تابع مقررات و ضوابطی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *