راننده فارسی زبان در بغدادراننده مسلط به فارسی در بغداد

راننده مسلط به فارسی در بغداد


در صورتی که در سفر به بغداد و دیگر شهرهای عراق نیازمند راننده مسلط به زبان فارسی و عربی همراه با ماشین هستید با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
امکان ارسال پیام از طریق واتساپ


همچنین بخوانید : بازاریابی در عراق


نیروهای شرکت ناسار کاملا مسلط به دو زبان عربی و فارسی هستند و با بازار عراق آشنایی کامل دارند. شما می توانید با تماس با ما قبل از سفر به عراق هماهنگی ها را انجام دهید و به این شکل در وقت و هزینه خود صرفه جویی قابل ملاحظه ایی داشته باشید.
مترجمان و بازاریاب های شرکت ما قبل از سفر شما به بازار مراجعه کرده و اطلاعات کافی جمع آوری می کنند تا سفر شما طبق برنامه پیش برود و بیشترین نتیجه حاصل شود.
با هماهنگی با مترجمان و راننده های شرکت ناسار، ، راننده در فرودگاه منتظر شما خواهد بود و شما را تا هتل محل اقامت مشایعت خواهد کرد.

کار راننده تشریفات صرفاً جابه جایی مسافران و مدیران خود نیست، این وظیفه صرفاً برای رانندگان معمولی می‌باشد نه برای رانندگان تشریفاتی. راننده تشریفات در ارتباط با مسافران، مدیران، مهمانان و هر شخصی دیگر، علاوه بر جابه جایی آنها، آداب و تشریفات در رانندگی را نیز رعایت کند.

راننده یا شوفر به فردی اطلاق می‌شود که مهارت راندن وسیله نقلیه موتوری را داشته باشد. این مهارت با آموزش و تمرین بدست می آید.مرحله بعد امتحان(آزمون) دادن برای نشان دادن کسب مهارت است که توسط اداره راهنمائی و رانندگی انجام می‌شود.
شرایط یک راننده

داشتن گواهینامه رانندگی

سلامت روانی

سلامت جسمانی

مهارت(توانمندی) در رانندگی

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

2 thoughts on “راننده مسلط به فارسی در بغداد”
  1. سلام من مهدی هستم مسلط به زبان عربی و فارسی و گواهینامه رانندگی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *