ساخت تیزر تبلیغاتی عربیساخت تیزر تبلیغاتی عربی تبلیغات به زبان عربی تبلیغات در عراق

ساخت تیزر تبلیغاتی عربی : در صورتی که برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود نیازمند ساخت تیزر تبلیغاتی به زبان عربی هستید با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
امکان ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام
ساخت تیزر تبلیغاتی به زبان عربی برای انتشار در اینستاگرام و فیسبوک
نیروی های ما در عراق و دیگر کشورهای عربی فعالیت می کنند و اصالتا عرب هستند بنابراین با بازار کشورهای عربی آشنایی کامل دارند.
ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن با کمترین هزینه
شرکت ناسار ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به تجارت با کشورهای عربی
ترجمه عربی
اعزام مترجم عربی
بازاریابی در کشورهای عربی


راه اندازی سایت به زبان عربی

تیزر چیست؟

تیزر یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. به‌عنوان مثال، در تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی‌دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ و سوال‌های دیگر؛ در این قسمت شما وارد مرحله‌ای به نام Teasing شده‌اید و حس کنجکاوی در شما شکل گرفته و پر از سوال هستید که این آگهی مربوط به چیست.
از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *