صادرات چیپس به عراقچیپس به عربی

صادرات چیپس به عراق : در صورتی که تولید کننده چیپس سیب زمینی یا سایر محصولات غذایی هستید برای صادرات محصولات خود به عراق یا دیگر کشورهای عربی با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
چیپس به عربی : رقائق البطاطس – شرائح البطاطس – شبس
کرانچی به عربی : کراتشی

محصولات غدایی تولید ایران به ویژه چیپس، بیسکویت و کلوچه طرفداران زیادی در عراق دارد و در صورتی که قیمت ها رقابتی باشد فروش قابل توجهی در این کشور خواهید داشت.
فروش این محصولات در عراق آنقدر بالاست که کارخانه های بزرگ ایرانی در این کشور کارخانه تأسیس کرده اند و حتی کارخانه ها و تولید کننده های کوچک نیز در این کشور نماینده فعال دارند.

صادرات چیپس به عراق

بازاریابی در عراق


چیپس سیب زمینی یا چیپس نوعی اسنک است که از برش سیب زمینی به ورقه‌های نازک و سرخ کردن آنها در روغن تهیه می‌شود. بیشتر نمک بعنوان افزودنی برای مزه دار کردن چیپس به کار می‌رود، اما از ادویه‌های دیگری مانند فلفل نیز برای مزه دار کردن آن استفاده می‌شود.
تاریخچه
چیپس نخستین‌بار در سال ۱۸۵۳ توسط یک سرآشپز آمریکایی آفریقایی‌تبار بنام جورج کرام تهیه شد. یک روز یکی از مشتریان گرام سیب زمینی‌های سرخ کرده او را به دلیل ضخیم بودن آن نخورد بخاطر همین گرام تصمیم گرفت ورقه‌های سیب زمینی را طوری نازک کند که نیازی به استفاده از چنگال برای خوردن آن نباشد این ابتکار او به مذاق آن مشتری و دیگر مشتریان اطراف او خوش آمد و از آن پس چیپس در لیست غذاها قرار گرفت.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *