منظره منطقه عسیرمترجم عربی در کشور عمان مسقط

مترجم عربی فارسی در عمان
اگر نیازمند مترجم عربی در کشور عمان هستید با ما تماس بگیرید
شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
امکان ارتباط از طریق واتساپ
مترجم جهت همراهی شما در کشور عمان
مترجم آشنا با کشور عمان
مترجم آشنا به امور تجاری و بازرگانی

ترجمه شفاهی تلفنی عربی ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ترجمه محصولات غذایی به عربی ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ بازاریابی در کشورهای عربی ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ویرایش ترجمه عربی ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ راهنمای تجارت با عراق ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ترجمه به زبان عراقی

عمان :
سلطان‌نشین عُمان (به عربی: سلطنه عمان) کشوری پادشاهی است در خاور شبه جزیره عربستان. پایتخت این کشور شهر مسقط است. عمان از خاور به دریای عربو از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود. این کشور از جنوب با یمن و از باختر با عربستان سعودی و امارت متحده عربی همسایه است. عمان همچنین دارای مرز دریایی با ایران است.
از سده ۱۷ میلادی عمان دارای پادشاهی خودکفا بوده‌است. در سده ۱۹ میلادی این کشور در اوج قدرت خود بوده‌است. با کاهش قدرت در سده بیستم میلادی این کشور تحت تأثیر و نفوذ گسترده پادشاهی بریتانیای کبیر قرار گرفت اما هیچگاه به شکل رسمی بخشی از آن نگردید. عمان پیوند گسترده نظامی و سیاسی با ایالات متحده آمریکا و پادشاهی بریتانیای بزرگ دارد ولی سیاست خارجی آزادانه‌ای درپیش می‌گیرد. فرمانروایی این کشور پادشاهی بی چون و چراست اما پارلمان نیز نقش قانون‌گذاری و بازرسی اندکی دارد.
همانند سایر کشورهای عربی خلیج فارس منبع اصلی درآمد کشور، نفت است. هر چند نسبت به همسایگان، این کشور تولیدکننده متوسطی است. کشاورزی و ماهی‌گیری نیز دو منبع مهم درآمد در عمان هستند. منبع جایگزین دیگر گردشگری است.

مترجم عربی فارسی در عمان

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *