بیوگرافی ناتان قبادیناتان قبادی کیست

ناتان قبادی کیست : ناتان قبادی دلال مشهور فوتبال اسپانیانیایی با اصالت ایرانی است شهرت و اعتبار او به خاطر روابط نزدیک او با ستارگان فوتبال در اسپانیا است اگر به صفحه او در اینستاگرام که ۱۲ هزار نفر فالوور دارد سر بزنید تصاویر او را همراه ستارگانی همچون کریس رونالدو فیگو و کارلوس پویول مشاهده خواهید کرد
ناتان قبادی، واسطه معروف ایرانی است که با ستاره‌های فوتبال جهان آشناست و آنها را به برنامه‌های تلویزیونی نود و فوتبال ۱۲۰ وصل کرده است.
ناتان قبادی پس از ماجرای راه ندادن پویول کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا، به استودیوی برنامه ۲۰۱۸ در شب بازی ایران – اسپانیا معروف شد. او پس از اینکه به دستور فروغی مدیر شبکه سه، پویول را به استودیو راه ندادند، در یک ویدیو اعلام کرد که دلیل راه ندادن پویول به استودیوی برنامه ۲۰۱۸ مدل موی او نبوده است! صحبت‌های قبادی در بین آیتم‌های برنامه ۲۰۱۸ و بدون اطلاع عادل فردوسی‌پور، پخش شد و باعث واکنش فردوسی‌پور و حمیدرضا صدر، یکی دو روز پس از ماجراهای راه ندادن پویول به استودیو شد.
جرقه اصلی درگیری فردوسی‌پور و فروغی از ماجرای پویول زده شد و در نهایت این اختلاف‌ها منجر به تعطیلی برنامه نود درپایان سال ۹۷ شد. هیچ کدام از طرفین ماجرا، هنور نه درباره ماجرای پویول و نه درباره ماجرای تعطیلی برنامه نود شفاف سازی انجام نداده‌اند و هر دو ماجرا برای افکار عمومی همچنان مبهم است.
مترجم فارسی عربی در عراق

تکالیف الدراسه والمعیشه فی إیران

ناتان قبادی کیست

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *