چرا محافظان شخصی همیشه عینک آفتابی دارندچرا محافظان شخصی همیشه عینک آفتابی دارند

چرا محافظان شخصی همیشه عینک آفتابی دارند
چرا محافظان شخصی یا بادیگاردها همیشه و در همه حال عینک آفتابی می زنند. در این بخش سعی کرده ایم به این سوال که احتمالا ذهن شما را زیاد درگیر کرده باشد پاسخ دهیم:
۱-داشتن عینک باعث می شود که حرکت چشم بادیگاردها دیده نشود. بادیگاردها مجبورند همه جا را تحت نظر بگیرند و به جایی خیره شوند. این کار نباید حساسیت دیگران را برانگیزد و وجود عینک آفتابی باعث می شود که کسی متوجه حرکت چشم این افراد نشود.
۲-داشتن عینک آفتابی محافظت خوبی در برابر اشیاء خارجی به ویژه گرد و غبار است و باعث می شود که خللی در کار این افراد در این مواقع ایجاد نشود.
۳-چشم وقتی احساس خطر کند برای محافظت از خود، خود به خود بسته می شود. وجود عینک باعث می شود که این اتفاق کمتر بیفتد و قدرت مانور افراد در شرایط خطرناک بیشتر شود.
۴-وجود نور شدید باعث خسته شدن چشم می شود و چشم گاهی بسته می شود. عینک آفتابی باعث می شود که چشم کمتر خسته شود و مدت زمان بیشتری باز باشد و خللی در کار این افراد ایجاد نشود
در انتخاب عینک دقت کنید و سعی کنید عینک آفتابی استاندارد انتخاب کنید
امیداورم پاسخ مناسبی به این سوال که چرا بادیگاردها همیشه عینک دودی به چشم دارند داده باشیم
محافظ شخصی یا جان‌پاس[۱] یا بادیگارد (انگلیسی: Bodyguard) فردی است که از فردی محافظت می‌کند، که غالباً صاحب قدرت، شهرت، ثروتمند یا سیاسی باشند. کاربرد این افراد در جلوگیری از حمله، ربودن، ترور، یا از دست دادن اطلاعات محرمانه یا کارهای دیگر است.

افراد مشهور غالباً بیش از یک محافظ دارند که ممکن است گروه آن‌ها توسط سازمان‌های امنیتی (خصوصی یا دولتی) تعیین شده باشد و یا با هزینه شخصی آنها را استخدام کرده تا محافظت کنند.
محافظ شخصی به عربی: حارس شخصی

چرا محافظان شخصی همیشه عینک آفتابی دارند

همچنین بخوانید: مشهورترین صفحات اینستاگرام عربی

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

One thought on “چرا محافظان شخصی همیشه عینک آفتابی دارند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *