خانه / اخبار استخدام / استخدام مترجم عربی / استخدام رزرویشن آشنا به زبان عربی در تهران
پذیرشگر مسلط به زبان عربی
پذیرشگر مسلط به زبان عربی

استخدام رزرویشن آشنا به زبان عربی در تهران

استخدام رزرویشن آشنا به زبان عربی در تهران

یکنفر رزرویشن , ترجیحا آشنا به زبان عربی , ازساعت ۳۰ / ۲۲ الی۸صبح
۸۸۸۳۱۳۲۳

 

شرح وظايف متصدي پذيرش ، ترخيص

شرح وظايف متصدي پذيرش ، ترخيص

1)رعايت كليه ضوابط تدوين شده جهت تكريم ارباب رجوع وجلوگيري از اتلاف وقت مراجعين .

2)راهنمايي و توجيه بيماران براي تهيه مدارك لازم جهت انجام اعمال جراحي وجلوگيري از سرگرداني مراجعين ..

3)پذیرش بیماران بستری و بررسی مدارک بیماران در زمان پذیرش.

4)تشکیل پرونده به همراه ثبت اطلاعات دقيق هویتی بیمار مطابق مدارک معتبر طبق مقررات و ثبت آدرس دقيق و شماره تلفن و ثبت مشخصات همراه بیمار

5)تعيين وقت و ساعت عمل جراحي طبق دستور پزشک

6)اخذ رضايت نامه هاي مورد نياز از بيماران يا سرپرست قانوني آنان.

7)رعايت كليه موارد خواسته شده از سوي سازمانهاي بيمه گر طرف قرارداد .

7)نظر خواهي ورفع شكايات و كسب رضايتمندي مراجعين. و توزيع و جمع آوري فرم هاي نظر سنجي

8)ارائه گزارش عملكردكتبي ماهيانه به مقام مافوق .

9)انجام كليه امور محوله از سوي سرپرست مربوطه

10)برخورد مناسب با بیمار و راهنمایی مراجعین جهت ارجاع به واحدها و بخشهای مختلف

11)اخذ رضایت نامه های لازم در پشت برگ پذیرش طبق قوانین و مقررات

12)ارسال پرونده بیمار و راهنمايي بيمار به بخش بستري پس از اطمینان از آمادگی پرسنل بخش برای پذیرش بیمار

13)ایجاد ارتباط منطقی با بخش جهت مبادله اطلاعات بیماران

14)همکاری و ارتباط نزدیک با پرسنل واحد مدارک پزشکی و سایر بخشها

15)رعايت حسن برخورد و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط صحيح با ارباب رجوع و پرسنل

16)صدور قبض و صورتحساب جهت خدمات ارائه شده به بیماران

17)ارزيابي مستمر فرايندهاي جاري سيستم پذيرش و ارائه راه كارهاي مناسب جهت ارتقاء مستمر فرايندها

18)پيش بيني و برآورد تعداد فرم هاي مورد نياز جهت پذيرش بيماران براي مدت 6 ماه

19)تنظيم نهايي ليستها و آمار و گزارشات لازم در زمينه شغل مورد تصدي و ارائه آن به مسئول مافوق

20)هماهنگي با مسئول اتاق عمل در خصوص برنامه اتاق عمل پزشكان جهت بستري بيمار

21) ارتباط و هماهنگي با واحد امور مالي و واحد اسناد پزشكي در خصوص تائيد برخي از اعمال جراحي بيماران تحت پوشش بيمه و اطلاع از انواع بيمه هاي طرف قرارداد و وضعيت قراردادهاي قبلي ( تمديد يا لغو قرارداد )

22)انجام كليه فعاليتهاي مرتبط با شغل مورد تصدي تحت نظارت مسئول مافوق

23)شركت در كلاسهاي آموزشي و جلسات

24)راهنمايي بيماران جهت به همراه داشتن مدارك مورد نياز و انجام اقدامات پاراكلينيكي قبل از بستري شدن.

25)ارتباط مداوم و مستمر با بخش ها جهت اطلاع از آخرين وضعيت تخت هاي موجود.

26)ارتباط و هماهنگي لازم با مسئول مافوق در خصوص اطلاع و اجراي آخرين بخش نامه ها و دستورالعمل هاي صادر شده جهت تشكيل پرونده و بستري بيماران.

27)انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق

درباره ی شرکت گردشگری سلامت ناسار

همچنین ببینید

کلاه سفید در سوریه

کلاه سفیدها به چه معناست (هکرهای کلاه سفید)

کلاه سفیدها به چه معناست (هکرهای کلاه سفید) امروز هکر ها را بر اساس نوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *