خانه / بهداشت و سلامت / زیبایی و تناسب اندام / ورزش و سلامتی / افرادی که وقت ندارند، با سرعت بالاتر پیاده‌روی کنند

افرادی که وقت ندارند، با سرعت بالاتر پیاده‌روی کنند

افرادی که وقت ندارند، با سرعت بالاتر پیاده‌روی کنند

ایسنا/ در صورتی که نمی‌توانید ۱۰ هزار قدم در روز پیاده‌روی کنید، می‌توانید تعداد قدم‌ها را کمتر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید.
متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند که افراد برای داشتن سلامتی در روز ۱۰ هزار قدم پیاده‌روی کنند. بسیاری افراد نمی‌توانند به این هدف برسند زیرا زمان کافی برای این میزان پیاده‌روی را ندارند.
متخصصان اعلام کرده‌اند که افراد می‌توانند ۳ هزار قدم در روز نیز پیاده‌روی کنند اما باید سرعت خود را افزایش دهند و شدت ورزش را بیشتر کنند تا همان میزان فایده ببرند.
یکی از متخصصان در این‌باره می‌گوید: هنگامی که بحث بر سر پیاده‌روی است هر چه بیشتر قدم بردارید بهتر است. با این حال می‌توانید با افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی و برداشتن قدم‌های کمتر نیز به نتیجه برسید.
نتایج این بررسی‌ها در مجله پزشکی و علم ورزش منتشر شده است. پیاده‌روی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به سلامتی است. این ورزش نیاز به تجهیزات خاص ندارد و افراد با وضعیت بدنی متفاوت می‌توانند این ورزش را انجام دهند. انجام پیاده‌روی هرچند کم، بهتر از داشتن زندگی ساکن است. پیشنهاد شده است که هر فرد در طول هفته ۱۵۰ دقیقه ورزش کند. اگر بتوان با سرعت بیشتر در طول روز پیاده‌روی کرد می‌توان از فواید برداشتن ۱۰ هزار قدم در روز با تعداد قدم‌های کمتری بهره برد.

درباره ی شرکت گردشگری سلامت ناسار

همچنین ببینید

چرا فرو بردن سر زیر آب روزه را باطل میکند/ دلیل اینکه در موقع فرو بردن سر در آب روزه باطل می شود چیست؟

نگاهی به آکوا اسپینینگ/دستگاه حرفه ای دوچرخه در آب

دوچرخه سواری در آب آکوا اسپینینگ چیست نگاهی به آکوا اسپینینگ/دستگاه حرفه ای دوچرخه در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *