استخدام افراد مسلط به زبان عربیاستخدام استخدام دانشجو آشنا به زبان عربی در اصفهان

استخدام کارشناس فروش مسلط به عربی

به اطلاع متقاضیان و علاقه مندان به همکاری با “مجتمع صنایع غذایی میهن” می رساند، این شرکت جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود به تخصص های ذیل نیاز دارد.

کارشناس فروش آقا
اسلامشهر
دارای حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط-
مسلط به زبان عربی یا کردی-
آشنا به بازار خلیج فارس یا بازار عراق.

متقاضیان به همکاری با ما می توانند، پس از مراجعه به” وب سایت” رسمی شرکت به آدرس: www.mihan-food.com  نسبت به ارسال سوابق تجربی و کاری مفید خود در این زمینه اعلام و همچنین از طریق آدرس ایمیل resume@mihan-dairy.com  و یا شماره فکس  ۸۹۷۸۹۲۲۹- ۰۲۱  نسبت به ارسال رزومه کاری خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان محترمی که در محدوده اسلامشهر می باشند، می توانند به صورت حضوری نیز جهت تکمیل فرم پرسشنامه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر به آدرس: اسلامشهر، کیلومتر۲۲ جاده تهران-ساوه، روبروی شهرک قائمیه مراجعه فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد جذب و استخدام به شماره ۵۶۴۶۶۴۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

ترخیص کالا در گمرگ شلمچه و بصره ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ چاپ مقاله در مجلات کشورهای عربی ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ترجمه مقاله به عربی ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ انواع پرسش در پرسشنامه ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ کارمند فروش مسلط به عربی ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ بازاریابی در کشورهای عربی


By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

One thought on “استخدام کارشناس فروش مسلط به عربی در شرکت میهن”
  1. سلام دارای سابقه کار درترخیص ‌صادرات. وساکن شهر اهواز. عرب زبان و مسلط به گویشهای. کشورهای عربی حوزه خلیج و با اشنایی و روابط عمومی بالا. وشناخت بیشتر مدیران. اصلی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *