ترجمه نامه به عربیترجمه نامه به عربی

ترجمه نامه به زبان عربی
در صورتی که به دنبال ترجمه نامه های خود به زبان عربی هستید، این کار را به مترجمان ماهر ما بسپارید
ترجمه نامه به عربی به صورت فوری و با کیفیت عالی توسط بهترین مترجمان ایران

در نگارش نامه به زبان عربی باید دقت زیادی داشت. در حقیقت در ترجمه نامه صرفا ترجمه انجام نمی شود بلکه باید نامه رسمی به صورتی که عرب ها نامه می نویسند تنظیم شود. استفاده از عبارات صحیح نیز اهمیت بالایی دارد.
ترجمه نامه مسأله ای حساس است پس در ترجمه نامه حتما آن را به بهترین مترجمان بسپارید.

خدمات دیگر ما: اعزام مترجم همزمان عربی

نامه یا مکتوب یک وسیله ارتباطی سنتی برای ارتباط میان دو شخص یا گروه است. از دیدگاه ارتباطات، نامه یک پیام به صورت نوشتاری است. نامه معمولاً برای برقراری ارتباط بین دو فرد که در مکان‌های جغرافیایی مختلف هستند به کار می‌رود.

تا سده‌های اخیر، نامه مهم‌ترین وسیله ارتباطی بین مکان‌های جغرافیایی مختلف بود اما با گسترش فناوری‌های ارتباطی جدید مانند تلفن و تلگراف، نامه‌های نوشتاری قدیمی، ارزش ارتباطی خود را رفته رفته از دست دادند. در دهه‌های اخیر و با نفوذ بیشتر اینترنت و وب جهانی، امکان ارتباط سریع میان اشخاص در مناطق مختلف فراهم شده‌است. بنابراین، از اهمیت نامه به عنوان وسیله ارتباطی کاسته شده‌است.

نامه‌ها را در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توان به دو دسته‌ی داخلی و بیرونی تقسیم کرد. نامه‌های داخلی نامه‌هایی هستند که بین افراد و واحدهای مختلف داخل یک سازمان رد و بدل می‌شوند.

نامه‌های بیرونی، به یک سازمان یا شرکت دیگر ارسال می‌شوند. وزارتخانه و نهادهای دولتی،‌ شرکت‌های مشتری و تأمین‌کنندگان، از جمله کسانی هستند که شما خطاب به آن‌ها نامه می‌نویسید.

رسمی‌ترین نامه های اداری نامه‌های بیرونی هستند. نامه نگاری درون‌سازمانی نسبتاً منعطف‌تر و ساده‌تر است و ساختار و چارچوب آن، تا حدی تابع بزرگی سازمان و درجه‌ی رسمیت فرهنگ آن است.

توجه ما در این درس، معطوف به نامه‌های کاملاً رسمی است. بدیهی است که به مرور زمان و با کسب تجربه، خواهید آموخت که در برخی از نامه‌ها – خصوصاً نامه‌های داخلی – می‌توانید بخشی از این توصیه‌ها را کنار بگذارید و به آن‌ها عمل نکنید

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *