ترجمه کتاب از عربی به فارسیمترجم جهت ترجمه کتاب عربی

ترجمه کتاب عربی به فارسی و فارسی به عربی
اگر به دنبال ترجمه آثار خود به زبان عربی یا ترجمه یک کتاب از عربی به فارسی هستید با ما تماس بگیرید
ترجمه کلیه کتاب های تخصصی در اسرع وقت و بالاترین کیفیت.

تلفن ۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹


ما ترجمه را تضمین می کنیم. برای اینکه از کیفیت کار مطمئن شوید چند صفحه از کتاب مد نظر ترجمه خواهد شد و در صورت تأیید ترجمه، قرارداد منعقد خواهد شد.
ترجمه کلیه متون به همراه تایپ و صفحه آرایی خواهد بود.
ترجمه توسط مترجمان نیتو و عرب زبان صورت می پذیرد.

تبلیغ در فضای مجازی به عربی ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ تبلیغات در سایت های عربی ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ کانال معرفی فرصت های شغلی مرتبط با زبان عربی ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ مترجم عربی جهت نمایشگاه ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ترجمه چکیده پایان نامه و مقاله به عربی ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ آموزش زبان عربی در منزل

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هلند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است. از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف ارائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *