فراخوانفراخوان ترجمه کتاب ( شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر )

فراخوان ترجمه کتاب ( شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر )

فراخوان ترجمه کتاب در حوزه پیشگیری از اعتیاد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس از آغاز فراخوان ترجمه ۵ عنوان کتاب در عرصه پیشگیری اولیه از اعتیاد خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس محمدرضا ابراهیمی گفت: به همت دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، از ترجمه پنج عنوان کتاب در حوزه پیشگیری از اعتیاد حمایت می‌شود.

وی به شرایط فراخوان اشاره و خاطرنشان کرد : سال چاپ کتاب مورد نظر نباید از ۲۰۱۷ کمتر بوده و آخرین روش‌ها و یافته‌های مربوط به پیشگیری اولیه از اعتیاد در آن مطرح شده باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: کتاب موصوف باید در خصوص یکی از مداخلات موثر در کانون‌های هدف نظیر خانواده، مدرسه، دانشگاه، محله و محیط های کاری باشد.

ابراهیمی همچنین گفت: در کتاب پیشنهادی خلاقیت، ظرفیت سازی، اثربخشی ارزیابی برنامه‌های پیشگیری و مطالعه تطبیقی روش‌های پیشگیری در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس عنوان کرذ: متقاضیان باید آشنایی کامل با زبان انگلیسی و مسلط به فن ترجمه بوده و دارای تجربه ترجمه یا تالیف کتاب در عرصه پیشگیری از اعتیاد باشند.

ابراهیمی ارائه رزومه کاری از سوی متقاضیان را الزامی دانست و گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۱۳۶۲۳۶۳۸۱ داخلی یک، واحد پژوهش و برنامه‌ریزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس تماس بگیرند

فراخوان ترجمه کتاب ( شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر )

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *