زندگی نامه کوکسل ترکیه ایکوکسل قد کوتاه

کوکسل بابا کیست

کوکسل بکتاش اوغلو ( Köksal Bektaşoğlu ) با قد ۱۲۰ سانتی متری خود به یکی از محبوب ترین شخصیت های فضای مجازی و ترکیه بدل شده است و عنوان کوچک ترین مرد ترکیه را دارد. به ترکی نام koksalbaba به این صورت نوشته میشود.

او که متولد سال ۱۹۷۵ میلادی است و ۴۳ سال سن دارد، از ۱۵ سالگی وارد رشته ورزشی بوکس و مشت زنی می شود و حتی در کارنامه خود رتبه قهرمانی بوکس ترکیه در رده وزن و قد خود را دارد.

همچنین بخوانید : ترجمه قرارداد به عربی

جالب است بدانید کوکسل حالا با وجود این همه فالوور کسب درآمد خوبی از پیج اینستاگرام اش می کند و شماره تماس و ایمیل خود را در بیو پیجش قرار داده تا برای امور تبلیغاتی با او تماس بگیرند!
بر اساس کامنت ها و زندگی نامه منتشر شده در سایت رسمی وی، چند سال پیش ویدئوهایی از او به صورت اتفاقی در فضای مجازی منتشر که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

او از این شهرت استفاده کرده و اکنون برای خودش سایت و انواع صفحه در شبکه های اجتماعی دارد و گفته می شود به خاطر شمار بالای بازدیدکنندگان از صفحه هایش، پول خوبی از طریق تبلیغات به جیب می زند. او در سال ۲۰۱۰ بوکس را رها کرده و شروع به فیلم برداری از زندگی خود و انتشار آن در فضای مجازی می کند.

در ویدئوهای مختلف در فضای مجاری به وفور یافت می شوند می توان مشاهده نمود که چگونه مردم سر به سر او می گذارند تا او عصبانی شده و آنها را کتک بزند. به نظر می رسد که آنها از این کار لذت می برند. ولی در حقیقت اطرافیان او در شهر ترابزون ترکیه می گویند که او بسیار مهربان و آرام است.
کوکسل بابا کیست
کوکسل قد کوتاه ترکیه ای – کوتوله اهل ترکیه

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *