با هدف برگزاری آزمون بسندگی زبان عربی؛ دانشگاه الزهرا و مرکز التنال العربی تفاهم نامه همکاری امضا کردندبا هدف برگزاری آزمون بسندگی زبان عربی؛ دانشگاه الزهرا و مرکز التنال العربی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

برای دانلود دفترچه اینجا کلیک کنید

پيرو اطلاعيه مورخ 97/02/17، به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در پنجمين آزمون استخدامی مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي در سال 1397 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ 97/02/23 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/02/31 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه داوطلبان دقت نمايند كه اين تاريخ به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد و به درخواستهايي كه بعد از تاريخ مذكور براي ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش كشور واصل شود به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.

لازم به توضيح است آزمون مذكور در تاريخ 97/04/15 برگزار خواهد شد.

 

آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربرد گسترده و پیچیده و در نتیجه مبهمی است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحب‌نظران تعلیم و تربیت هم اختلاف‌نظر وجود دارد. همچنین مفاهیمی مانند سوادآموزی ، کارآموزی، بار آوردن، پروردن، تأدیب، اجتماعی کردن و… نیز جزئی از «آموزش و پرورش» محسوب می‌شوند یا با آن همپوشی دارند.

دربارهٔ مفهوم «آموزش و پرورش» باید درنظر داشت که «آموزش و پرورش» منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست. یعنی به‌طور مشخص «آموزش و پرورش» منحصر به مدرسه، کودکان، یا آموزش دروس خاصی نیست، بلکه «آموزش و پرورش» برای همه و در هر زمانی (ز گهواره تا گور) و هر مکانی است.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *