خانه / بهداشت و سلامت / زیبایی و تناسب اندام / ورزش و سلامتی / نگاهی به آکوا اسپینینگ/دستگاه حرفه ای دوچرخه در آب

نگاهی به آکوا اسپینینگ/دستگاه حرفه ای دوچرخه در آب

دوچرخه سواری در آب آکوا اسپینینگ چیست

نگاهی به آکوا اسپینینگ/دستگاه حرفه ای دوچرخه در آب

هیأت ورزش های همگانی: آکوا اسپینینگ دستگاه حرفه ای دوچرخه در آب یک ماشین ویژه است که به فرد این امکان را می دهد از تمامی امتیازات ورزش در آب بدون تحمل فشارهای نامطلوب بر روی مفاصل استفاده کند . این نوع ماشین به نوعی طراحی شده است که حداکثر رضایت ورزش فرد استفاده کننده را درون آب جلب می کند . این دستگاه می تواند نسبت به نوع خواسته فرد اعم از : کم کردن وزن ، سلامتی وضعیت جسمی ، تمرینات حرفه ای و یا برای بهبودی وضعیت جسمی با یک برنامه ورزشی مشخص به استفاده کننده کمک به سزایی برساند .استفاده از این نوع دوچرخه در آب نه تنها تمامی فواید دوچرخه در خشکی را در بر می گیرد بلکه فواید استفاده از آب برای خنثی کردن حداکثر فشار نامطلوب و شادابی را نیز به همراه دارد فواید آکوا اسپینینگ – خنثی کردن فشار نامطلوب بر روی مفاصل زانو و کمر درون آب – کاهش ضربان قلب بین ۱۰ تا ۱۵ بار در دقیقه در مقایسه با دوچرخه سواری در خشکی – به دلیل کاهش دمای بدن درون آب و ماساژ نرم توسط مو ج های درون آب ماهیچه ها اسید لاکتیک کمتری ترشح می کنند – کاهش وزن محسوس – افزایش استقامت ماهیچه ها – افزایش استقامت استخوان ها – افزایش چرخش خون و کاهش فشار خون – کاهش استرس و راحتی بیشتر در هنگام خواب – کاهش حس بد عرق کردن در هنگام تمرین هوازی درون آب – کاهش کوفتگی و خستگی – آرامش دهنده ماهیجه ها و کاهش دهنده درد های ماهیچه ای(spasm) – افزایش بالانس در بدن – از بین بردن چربی های بالای ران(Cello lite) – سوزاندن *۸۰۰ کالری در یک ساعت به کمک فشار ۱۲ درصدی آب .

آکوا اسپنینگ - دوچرخه سواری در آب

فواید آکوا اسپینینگ
– خنثی کردن فشار نامطلوب بر روی مفاصل زانو و کمر درون آب
– کاهش ضربان قلب بین ۱۰ تا ۱۵ بار در دقیقه در مقایسه با دوچرخه سواری در خشکی
– به دلیل کاهش دمای بدن درون آب و ماساژ نرم توسط مو ج های درون آب ماهیچه ها اسید لاکتیک کمتری ترشح می کنند
– کاهش وزن محسوس
– افزایش استقامت ماهیچه ها
– افزایش استقامت استخوان ها
– افزایش چرخش خون و کاهش فشار خون
– کاهش استرس و راحتی بیشتر در هنگام خواب
– کاهش حس بد عرق کردن در هنگام تمرین هوازی درون آب
– کاهش کوفتگی و خستگی
– آرامش دهنده ماهیجه ها و کاهش دهنده درد های ماهیچه ای(spasm)
– افزایش بالانس در بدن
– از بین بردن چربی های بالای ران(Cello lite)
– سوزاندن *۸۰۰ کالری در یک ساعت به کمک فشار ۱۲ درصدی آب .
هومن خدارحمی: مسئول کمیته ورزشهای آبی هیات همگانی تهران رشته: ورزش در آب

درباره ی شرکت گردشگری سلامت ناسار

همچنین ببینید

کالری سوزاندن با پیاده روی پیاده روی

کالری سوزاندن با پیاده روی : با این روش پیاده روی تنها در ۱۰ دقیقه به اندازه یک ساعت کالری بسوزانید

با این روش پیاده روی تنها در ۱۰ دقیقه به اندازه یک ساعت کالری بسوزانید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *