شرکت ناسارشرکت ناسار

درج رزومه مترجم در سایت ناسار
در صورتی که مترجم و جویای کار تمام وقت، پاره وقت یا پروژه ای هستید می توانید با درج رزومه خود در سایت ناسار خود را به صاحبان مشاغل معرفی کنید و فرصت اشتغال خود را افزایش دهید.
شماره تلفن شما مستقیما در دسترس صاحبان مشاغل قرار می گیرد و آنها با شما تماس می گیرند.

در صورت تمایل مبلغ ۵۰ هزار تومان واریز کرده و تصویر فیش را از طریق واتساپ به موبایل زیر ارسال کنید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
بانک تجارت حبیب کشاورز ۵۸۵۹۸۳۱۰۲۴۹۱۲۶۹۲

رزومه چیست؟

اگر بخواهیم رزومه را تعریف کنیم می توان گفت به سوابق درسی و کاری کاربران، رزومه یا سی وی می گویند و در تقاضای جذب در سازمان یا موسسه، کارآمد دارد. رزومه حاوی اطلاعاتی می باشد که چنانچه صحیح و اوصولی باشند، مهارت های درخواست کننده به بهترین شکل ممکن ارائه داده خواهند شد. به عبارت دیگر، رزومه برگ شناسایی ای شامل چکیده ای از تجربیات شغلی، سوابق تحصیلی و توانمندی های متقاضی شغل است.
برای زمینه های کاری مختلف رزومه های متفاوتی ایجاد کنید.

یک فایل رزومه را می ‌توان در چند مرکز برای استخدام، البته در زمینه های شغلی مشترک، ارائه داد. اما در صورتی که برای چند زمینه ی شغلی متفاوت تقاضای استخدام دارید، باید برای هر زمینه کاری مختلف، یک رزومه‌ کاری سازگار با همان زمینه تهیه و ارسال کنید تا سوابق و توانمندی های مربوط با شغل مورد نظر واضح و شفاف باشد. اگرچه در بعضی از حوزه های کاری، رزومه نمی گیرند و به جای آن فرم استخدامی می دهند که متقاضیان آن را تکمیل نمایند. در پر کردن فرم‌ استخدام باید همه موارد و اطلاعات درخواستی را وارد کنید و به همین خاطر، در صورتی که در مواردی دچار ضعف باشید، کارفرما متوجه آن می شود. وقت و انرژی ‌ای که برای تکمیل این فرم صرف می کنید، بیانگر تعهدتان به جایگاه شغلی مدنظر است.

نکته: رزومه سندیت حقوقی ندارد، به عبارتی در برابر اطلاعاتی که در رزومه‌ ی خود وارد می کنید شامل مسئولیت حقوقی نمی شوید. اما درصورتی که بوسیله فرم استخدام مورد پذیرش قرار گیرید و درستی اطلاعات وارد شده را تأیید و امضا نمایید، این فرم که قسمتی از قرارداد جذب شما به شمار می آید، سندیت حقوقی است.
چند صفحه رزومه کافی است؟

در مجموع رزومه به خصوص برای کارجویان تازه فارغ التحصیل شده یک الی دو صفحه بسنده می کند، اگر بیش از آن باشد ممکن است بخاطر کمبود وقت کارفرمایان، اصلا بررسی نشود به خصوص برای سازمانی که آگهی استخدام نداده است. اما دقت کنید از ذکر موارد حائز اهمیت غافل نشوید. پس به جای حذف موارد مهم سایز حاشیه ها و متن و تیتر ها را کمتر در نظر بگیرید تا جایی که خوانا باشد و نیازی به زوم کردن نباشد یا برای بخش های سوابق تحصیلی جدول طراحی کنید. درضمن فونت رایج رزومه B‌-Nazanin است.
تبلیغ در شبکه های تلویزیونی عربی

نکته: اگر می خواهید رزومه‌ ی خود را برای مرکز مورد نظر پست کنید، کاغذ ها را صاف و در یک پاکت اندازه A4 بگذارید.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *