دن لاک کیست (Dan Lok)دن لاک کیست (Dan Lok)

دن لاک کیست (Dan Lok)

dan lok کیست  (دن لاک)
دن لاک ( Dan Lok ) کارآفرین میلیونر ، سخنران ، مشاور ، نویسنده کتاب و یکی از کارشناسان برجسته جهان در بازاریابی اینترنتی است.

همچنین بخوانید : مهدی بیات کیست ؟

او به عنوان ” پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت ” شناخته شده است ، او یک شبکه از شرکت های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و یکی از پرطرفدارترین مشاوران در این زمینه است و به مردم سراسر جهان آموزش میدهد که چگونه یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کنند .

همچنین او نویسنده نویسنده ۱۵ عنوان کتاب پرفروش آمازون نیز هست که برخی از آنها به ۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده اند .
دن لاک در ۲۴ نوامبر سال ۱۹۸۱ در شهر هنگ کنگ به دنیا آمده است و هیچگونه برادر یا خواهری ندارد . او به همراه خانواده اش به امید شروع زندگی جدید در ۱۴ سالگی به کانادا مهاجرت کرد ، اما مدتی بعد پدرش آنها را رها کرده و به هنگ کنگ باز میگردد ، والدین او زمانی که او ۱۶ سال داشت طلاق گرفتند و کمی بعد پدر او در هنگ کنگ ورشکسته شد .
در آن زمان دن لاک و مادرش در یک آپارتمان کوچک یک خوابه زندگی میکردند . از آنجا که پدر او نمی توانست دیگر پول برای آنها بفرستد ، او به سرعت متوجه شد که باید خودمختار باشد و تلاش خود را شروع کرد تا از رنج مادر خود جلوگیری کند .

او شروع به کار از ۹ صبح تا ۵ عصر در قسمت بندی یک فروشگاه مواد غذایی کرد این اولین و آخرین شغل او بود .

سپس برای تحصیل به دانشگاه Douglas در کانادا رفت اما مدتی بعد زمانی که با مربی خود آلن ژآک آشنا شد و در زمینه کپی رایت آموزش میدید از دانشگاه خارج شد تا بتواند از والدین خود نگهداری کند .

مدتی بعد پدر او فوت کرد و او حتی نتوانست با او خدافظی کند ، زیرا پدر او برای بدهی هایی که داشت تحت تقیب دولت بود .
موفقیت در زندگی دن لاک

دن لاک قبل از تجربه اولین موفقیت خود ۱۳ بار سرمایه گذاری در تجارت های مختلف انجام داد و شکست خورد و در حالی که شرایط سختی را میگذراند این اطمینان را داشت که با تمرکز می تواند ثروتمند شود . او ذکر میکند که اگر میتوانست به گذشته برگردد هیچ گاه وقت و انرژی خود را صرف آن ۱۳ کار بیهوده نمیکرد .

او در سال ۲۰۰۸ به صنعت بازاریابی اینترنتی پیوست و زمانی که ۲۷ سال سن داشت توانست به اولین یک میلیون دلار درامد دست یابد و فقط بعد از ۳ سال توانست یک میلیاردر باشد !

او منابع درامد مختلفی دارد و شرکت های مختلفی را اداره میکند . او به عنوان مشاور با هزینه ۱۰ هزار دلار بر ساعت کار می کند و ۱۵ کتاب نوشته است و دوره های آموزشی و سخنرانی برگذار می کند .

محبوبیت اولیه او به دلیل راه اندازی سایت Closers.com که در زمینه فروش محصولات لاکچری و گران قیمت می باشد بوده است .

کانال یوتیوب دن لاک در حدود ۱٫۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد و ویدیو های او گاها تا ۷۷ میلیون بار دیده می شوند .
او دو بار در برنامه TEDx سخنرانی کرده است و همچنین مجلات و روزنامه هایی همچون  Fox News، CBS، Entrepreneur  Magazine، NBC، abc، USA Today، Barnes&Noble، UBC، Concierge، Jetset Magazine از او نام برده شده است و همچنان در هزاران کانال و نشریات رسانه ای هر ساله نمایش داده می شود و به طور گسترده ای به عنوان یکی از رهبران کسب و کار برتر توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان دیده می شود .

دن لاک چندین جنبش جهانی را به منظور تعریف مجدد آموزش مدرن به ارمغان آورده است که به مردان و زنان در بیش از ۱۳۰ کشور آموزش داده است تا مهارت های بالاتری را به دست آورند ، اعتماد به نفس واقعی خود در زمینه تجارت و سرنوشت مالی خود را به دست بیاورند.

دن لاک خود را به عنوان یکی از سخنرانان انگیزشی و آموزنده در جهان معرفی کرده است . مهارت منحصر به فرد او برای گرفتن مسائل پیچیده و شکستن آنها به شکل ساده برای درک شرایط ، یکی از دلایلی است که او به طور مداوم بالاترین امتیاز کلی سخنران را در حوادث پر بیننده دریافت می کند . با بیش از ۱۲ سال سابقه کار سمینارها و کارگاه های چند روزه، ارائه بیش از ۳۰۰ دوره ، و فروش ده ها میلیون از دوره ها و وبینارها ، او یک سبک منحصر به فرد که در سادگی باعث تعجب است را به ارمغان آورده است .

دن لاک ادعا می کند که زندگی او روزی را که با مدرس کسب و کار خود، آلن ژاک دیدار کرد تغییر کرده است ، آلن ژاک همه چیز از مفهوم بازاریابی و نام تجاری تا کپی رایتینگ را به او یاد داده است. این حمایت جامع و راهنمایی مربی او بود که به او این اطمینان را داد تا به موفقیت دست یابد . به همین دلیل هم او فعالیت پرشوری در زمینه مربیگری دارد تا بتواند همین نقش را برای دیگران ایفا کند .

دارایی دن لاک در حال حاضر حدود ۸۱ میلیون دلار تخمین زده می شود .
دن لاک ، استاد هنر های رزمی

از سن ۱۴ سالگی ، او تماشای فیلم های بروس لی را آغاز کرد و مخصوصا با دیدن فیلم Way of the Dragon که بروس لی با استاد آمریکایی مباره میکند روحیه ای گرفت تا در کشوری که حتی به زبان آنها آشنا نیست شروع به تلاش کند در نهایت او شروع به یادگیری هنرهای رزمی مانند بوکس و کیک بوکسینگ کرد . با این حال ، او در نهایت آموزش را در سطح بالایی متوقف کرد تا بتواند بر آنچه که واقعا برای او اهمیت دارد تمرکز کند . او مایل بود دو رشته وینگ چون و جیت کان دو را انجام دهد که هر دو تحت تاثیر فلسفه هنرمند رزمی بروس لی قرار گرفته بودند .
در نهایت دن لاک با آموزش تد وونگ که آخرین دانش آموز خصوصی بروس لی است ، دارای آموزش عالی شد.

او به شدت معتقد است که هنرهای رزمی صرفا تکنیک های برنده شدن در جنگ نیست، بلکه توسط یک فلسفه عمیق برای دستیابی به تحقق و خودکفایی به وجود آمده است. برای او هنرهای رزمی جزء ذاتی برای توسعه فردی و فلسفی هستند.
ندگی شخصی دن لاک

دن لاک زمانی که ۲۶ سال سن داشت برای اولین بار با دختری به نام جنی لی ( Jennie Li ) که ۲۱ سال داشته ملاقات میکند و پس از مدتی ازدواج میکنند و از پس تا حالا که حدود ۱۰ سال میگذرد با هم زندگی میکنند .

نکته جالب این که دقیقا یک سال بعد از ملاقات نیمه گمشده اش ، او اولین یک میلیون دلار خود را کسب میکند .

در حال حاضر جنی همسر او به او در زمینه کار و تجارت کمک میکند و نه تنها همسر او بلکه به نوعی شریک او محصوب می شود . با توجه به این موضوع که جنی بیشتر عمر خود را در چین گذرانده است با قوانین و اصول فروش و بازاریابی در کشور چین آشنایی بیشتری دارد و میتوان گفت امور شرکت هایی از او که در چین هستند بیشتر به عهده همسر او جنی است .
آنها در کنار هم مجموعه سریال های ویدیویی در یوتوب با عنوان Alpha Man Smart Woman ( مرد اول ، زن هوشمند ) را ایجاد کرده کرده اند که با موضوع روابط سالم و ازدواج و تاثیر آن در موفقیت تجاری و کاری می باشد .

مادر دن لاک در حال حاضر در تایوان و در خانه ای که او برای او خریده است سکونت دارد . در طول هفته او چندین بار با او تماس میگیرد و با اون صحبت میکند .

دن لاک در حال حاضر در پنت هوس با قیمت ۱۵ میلیون دلار در ونکوور کانادا زندگی می کند و خودرو مورد علاقه او بنتلی است . همچنین مجموعه از ویدیو های خود را با نام Boss In The Bentley نامگذاری کرده است .

سخنران چینی – سخنران مشهور

منبع

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *