مترجم عربی جهت همایشمترجم عربی جهت همایش

مترجم فارسی عربی در نجف
اگر به دنبال مترجم مسلط به فارسی در نجف هستید با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹
امکان ارتباط از طریق واتساپ
مترجمان شرکت اهل و ساکن عراق هستند و با بازارهای عراق آشنایی دارند
مزیت کار با مترجمان ما در عراق این است که هزینه تاجران محترم بسیار کم می شود و نیاز به هزینه بلیط هواپیما و اقامت و غذا برای به همراه بردن مترجم از ایران نیست.
مترجم در کلیه شهرهای عراق از جمله، بغداد، نجف، کربلا، بصره و …
در صورتی که برای فعالیت در بازار عراق نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید
در صورتی که برای تبلیغ کالاهای خود در عراق نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید
شرکت ناسار

۰۹۱۲۴۷۸۹۶۴۹

مترجم فارسی عربی در نجف – مترجم ساکن نجف

مترجم عربی در شهر نجف

نَجَف (به عربی: مدینه النجف یا النّجف الأشرف) نام شهری در کشور عراق است که در این شهر، مرقد منور و حرم علی بن ابی‌طالب نخستین امام شیعیان واقع شده‌است.

این شهر مرکز استان نجف است و از مقدس‌ترین شهرهای شیعیان و مرکز قدرت سیاسی شیعیان در عراق به‌شمار می‌رود. نجف همواره محل تردد و اقامت زائران و نیز مشتاقان علوم دینی است که این عامل در رونق تجارت آن تأثیری بسزا دارد. این شهر مدت زیادی در مسیر کاروان‌هایی قرارداشته که برای انجام مناسک حج از راه خشکی عازم مکه و مدینه بودند. این ویژگی نیز در ارتباط نجف با شهرها و مراکز تأثیر زیادی داشته‌است.

در نجف صنعت‌های مختلفی رونق داشته، منسوجات نجف مشهور و عبای نجفی، مرغوب و مطلوب بسیاری از خریداران است که به دلیل تولید فراوان به شهرهای دیگر عراق نیز صادر می‌شود. بازرگانی نجف رونق فراوان داشته و تاجران حجاز، نجد، عمان، یمن و کویت با آن شهر در ارتباط بوده‌اند.

کانال تجارت ایران و جهان عرب در تلگرام

السائق فی إیران

پس از به شهادت رسیدن علی بن ابی طالب توسط ابن ملجم طبق وصیت وی، او به‌طور ناشناس در منطقه‌ای نزدیک به شهر کوفه دفن شد.

چنین روایت شده که بیش از صد سال بعد، خلیفه عباسی، هارون الرشید، به شکار گوزن در خارج کوفه رفت و گوزن به محلی پناه برد که در آن محل سگ‌های شکاری او را دنبال نکردند. در پرس و جو که راز این مکان چیست، به هارون الرشید گفته شد که آن محل دفن علی است. هارون الرشید بعد از اینکه این امر توسط جعفر بن محمد تأیید شد، دستور داد که مقبره‌ای در همان محل ساخته شود و در زمان کوتاهی شهر نجف در اطراف مقبره رشد کرد. مکان دیگری که ادّعا می‌شود مدفن علی بن ابی طالب است، شهر مزارشریف در افغانستان می‌باشد.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *