نوید نگهبان کیستزندگی نامه نوید نگهبان

نوید نگهبان کیست ؟

نوید نگهبان بازیگر ایرانی-آمریکایی متولد مشهد است. اشتیاق وی به بازیگری او را به مدت هشت سال در آلمان، به گذراندن دوره مهارت‌های نمایشی مشغول نگه داشت و بعد از آن نیز به آمریکا سفر کرد و در آنجا با بازی در طیف گسترده‌ای از نقش‌های تلویزیونی، فیلم و تئاتر، پایه‌های حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری محکم‌تر کرد و سپس با ایفای نقش در چند فیلم هالیوودی، به عنوان یکی از بازیگران ایرانی-آمریکایی هالیوود مطرح گردید.

آدرس اینستاگرام رسمی نوید نگهبان

همچنین بخوانید : دن لاک کیست ؟

نوید، کارنامه کاری اش را با بر عهده گرفتن نقش اصلی در فیلم مطرح سنگسار ثریا م، نقش مکمل در برادران با توبی مگوایر به کارگردانی جیم شریدان، آبی پودر با جسیکا بیل و فارست ویتاکر و نقش مقابل تام هنکس در جنگ چارلی ویلسون به کارگردانی مایک نیکولز، به چشمگیرترین نقطه اوج اش رساند. از فعالیت‌های تلویزیونی وی، ایفای نقش در فصل هشتم سریال ۲۴، سریال لاست، سی اس آی: میامی، فرینج، قانون و نظم، امور پنهان، ان‌سی‌آی‌اس: لس‌آنجلس و فصل دوم سریال لژیون (مجموعه تلویزیونی) می‌باشند. از کارهای اخیر او می‌توان، نقش دکتر رابرت استدلر در اطلس شورید: قسمت اول و همچنین بازی در فیلم قدرت چند نفر در مقابل کریستوفر واکن و کریستین اسلتر را نام برد. ناگفته نماند که یکی از درخشان‌ترین نقش‌آفرینی‌های وی، نقش ابونظیر در سریال مطرح میهن در کنار دامیان لوئیس و کلیر دینز می‌باشد. وی همچنین در فصل دوم سریال پیکان نقش آفرینی کرده‌است. (قسمت پنجم) و همچنین ایفا کردن نقش ویلن اصلی سریال legion در فصل دوم این سریال که در سال ۲۰۱۸ در حال پخش است.
در مجموع در کارنامه ۵۰ ساله و بیوگرافی نوید نگهبان آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نوید نگهبان و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نوید نگهبان در منظوم سر بزنید. همه ۱۶ اثر مهم نوید نگهبان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نوید نگهبان در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نوید نگهبان در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نوید نگهبان درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نوید نگهبان بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ۲۴ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی نوید نگهبان کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم لغات و تصاویر محسوب می‌شود.

نوید نگهبان کیست

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *