استخدام بازاریاب مسلط به عربی - مترجم عربی - فروشاستخدام بازاریاب مسلط به عربی - مترجم عربی - فروش - کامپیوتر - لب تاب

استخدام کارمند اداری مسلط به زبان عربی

یک شرکت تولیدی جهت (امور اداری و بازاریابی ) در اصفهان نیازمند
استخدام نیرو کار با مشخصات ذیل است.
سن : 25 تا 35سال
مسلط به زبان عربی
آشنا در زمینه اینترنت
اکسل و وورد
حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ( ترجیحا حسابداری)

ساعت کار 8 صبح تا 16 عصر
محل کار ،محدوده شهرک صنعتی جی
میزان حقوق و مزایا بستگی به توانایی از یک میلیون و هفتصد تا دومیلیون تومان.
بیمه از ماه سوم استخدام

ارسال رزومه کاری و مشخصات« فقط »از طریق واتس آپ به شماره 09103000072

شماره تماس: ۰۹۱۰۳۰۰۰۰۷۲

منبع: شیپور

بازاریاب کیست؟ (marketer)

عموم مردم فكر مي‌كنند كه بازارياب كسي است كه به سراغ مغازه‌داران و صاحبان فروشگاه‌هاي مختلف رفته و سعي مي‌كند محصولي به آن ها بفروشد. اين تفكر كاملاً اشتباه است.

شرح شغل و وظايف بازارياب در واقع هيچ ارتباطي با اقدامات بالا ندارد! هيچ بازاريابي براي فروش محصول خود به مشتريان مراجعه نمي‌كند.
مارکتر یا بازاریاب کیست؟ و چه وظیفه‌ای دارد؟

بازاریاب کیست؟ بازاریاب یا مارکتر به کسی گفته میشود که به دنبال روش‌هایی است که برای محصول تولید شده یا خدمات ارائه شده توسط شرکت بازار مناسب پیدا کند و با روش‌های مناسب پل ارتباطی مناسبی نیازمشتری٬ بازار هدف و محصول/خدمات شرکت ایجاد کند.

شاید بشه اصلی‌ترین کار بازاریاب را کشف ارزش محصول/خدمات و پیدا کردن روش‌های ارتباطی بین بازار و ارزش تولیدی دونست.

بازاریاب‌ها به طور معمول افرادی هستند که علاوه بر دانش علمی زیاد و به‌روز٬ خلاقیت فراوانی دارند و سعی میکنند از خلاقیت خود برای پیدا کردن چنل‌ها و روش‌های ارتباطی تازه‌ استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین وظایف بازاریاب یا تیم بازاریابی شرکت را میتوان تعیین استراتژی‌های مشخصی برای افزایش تاثیر برندتجاری و ایجاد ارزش‌های مورد نیاز در مشتریان دانست.

بازاریاب کیست؟ بازاریاب کسی است که به دنبال یک پاسخ (توجه، خرید، رأی، اعانه) از طرف دیگر است که به آن چشم‌اندازها می‌گویند. درصورتی‌که هر دو طرف در پی فروش چیزی به یکدیگر باشند هردوی آن‌ها بازاریاب هستند.

بازاریاب کیست؟ از طرف ديگر بازارياب كسي است كه عواملي مانند طراحي محصول، طراحي خدمات پس از فروش، تبليغات، پيشبرد فروش، تعيين قيمت‌ها، تعيين انواع تخفيفات، طراحي كانال‌هاي توزيع محصول و… را برعهده دارد.
یک بازاریاب افزون بر داشتن مهارت های ویزیتوری (معرفی کننده) و فروشندگی (ارائه کننده ی مستقیم محصول / خدمت محدود و دریافت کننده ی مستقیم و هم زمان بهای آن)، وظایف دیگری نیز دارد؛ از قبیل:

توان بالای مذاکره های توجیهی، استدلالی، مشاوره ای و حتی مقابله ای.
تسلط بر مفاهیم و دانش های تخصصی و وابسته به بازاریابی.
توان جذب سفارش های بالا.
جذب و انتقال اطلاعات در مجرای مدیریت سیستم های اطلاعاتی
(Marketing Information System) سازمانی.
ارائه مشاوره های بهره وری تولید به تصمیم گیران در سازمان.
مدیریت جزئی در روابط مشتریان.
شرکت در امور هماهنگ برندینگ سازمانی و ساختمان ذهنی مناسب در بازار.
شناسایی کدهای توزیعی مناسب.
تجسس اطلاعات
و …

بنابراین، در می یابیم که وظایف بازاریاب در طبقه بندی ساختمان بازاریابی یک سازمان به چه صورتی است.

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *