علی شمس محمدپور کیست ؟
علی شمس محمدپور میلیونر ایرانی است که ظاهرا در صنایع نفتی دست دارد
وی متولد ۱۹۷۶ است
مک‌درموت بعد از انتصاب به عنوان سرمربی گلن‌توران گفت:” این برای من و گلن‌توران اتفاق هیجان‌انگیزی است. رسانه‌های زیادی اعلام کرده‌اند که یک سرمایه‌گذار بزرگ قصد دارد سرمایه‌گذاری عظیمی در این باشگاه بکند و من از اینکه بخشی از این برنامه خواهم بود خوشحالم. مذاکره سرمایه‌گذار با هیات مدیره گلن‌توران در مراحل خیلی پیشرفته قرار دارد و تا چند هفته آینده پیشنهاد او به سهامداران باشگاه عرضه خواهد شد تا در باره آن تصمیم‌گیری کنند”. مالکی که مک درموت از آن حرف می زند میلیونری به نام علی شمس محمدپور است که ایرانی است و ظاهرا در صنایع نفتی دست دارد.

مک‌درموت در ادامه گفت:” من از دشواری‌هایی که تیم در سالهای اخیر داشته باخبرم ولی به عنوان یک بلفاستی می‌دانم این تیم چقدر بزرگ است و برای هوادارانش چه اهمیتی دارد. ما همه می‌خواهیم این باشگاه به جایگاه واقعی‌اش برگردد. هدف من این است که با هواداران و جامعه طرفداری گلن‌توران همکاری کامل داشته باشم و سرمایه‌گذار هم اگر پیشنهادش مورد پذیرش قرار گیرد قصد دارد چنین کاری بکند”.

میک مک‌درموت در ادامه گفت:” من به همه هواداران گلن‌توران قول می‌دهم که برای آوردن بهترین بازیکن‌ها چه از داخل ایرلند شمالی و چه از خارج به این باشگاه هر کاری لازم باشد خواهم کرد. سرمایه‌گذار مورد نظر ماه‌ها است که با گلن‌توران در حال مذاکره است و از وضعیت فعلی باشگاه به خوبی آگاه است. من اعتقاد دارم که روزهای بسیار موفق و هیجان‌انگیزی در انتظار گلن‌توران است و بی‌صبرانه منتظرم که کارم به عنوان سرمربی این تیم را شروع کنم”.

علی شمس محمدپور کیست

او اولین تمرین خود را با باشگاه جدید انجام داده و البته در انتظار پایان مراحل تغییرات مالکیتی باشگاه است.اتفاقی که مسیر تازه ای را برای میک می گشاید و او را تبدیل به یک سرمربی می کند. این داستانی است که از ملاقات او و سیر اعضای کادرفنی تیم ملی در دبی با علی شمس آغاز شده شده و به بازگشت این مرد ایرلندی به کشورش منجر شده است.

علی شمس محمدپور کیست

تولید محتوای عربی برای سایت ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ترجمه فوری عربی ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ قیمت مترجم همراه عربی ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ مشاوره تجارت با عراق ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ آموزش زبان عربی در منزل ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ترخیص کالا در گمرگ شلمچه و بصره

By شرکت ناسار - تجارت با عراق

دکتر حبیب کشاورز عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان - گروه زبان و ادبیات عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *